Kiwi · Koktajle · Lody i sorbety · Mandarynki · Napoje · Smoothie · Truskawki

Owocowe smoothie z miętą i sorbetem mango

Przyznam bez bicia, że to smoothie powstało z potrzeb kaca. Kiedy to cały dzień chodziłam i marudziłam, że chętnie zjadłabym loda, ale najlepiej w postaci wodnej. Wtedy w mojej głowie jak Pomysłowemu Dobromirowi zapaliła się lampka i przypomniałam sobie o sorbetach. Jak się możecie domyślać podrałowałam czym prędzej do sklepu i zabrałam się za smoothie.

  • sok z 1/2 mandarynik
  • sok z 1/2 limonki
  • 7 truskawek
  • 1 kiwi
  • 100ml sorbetu z mango
  • świeża mięta

  • myjemy wszystkie owoce, obieramy i kroimy w mniejsze kawałki
  • z limonki i mandarynki wyciskamy sok i wybieramy miąższ
  • wszystko wrzucamy do blendera i miksujemy
  • jeśli ktoś z Was nie posiada blendera – mała porada: mój odmówił posłuszeństwa w trakcie przygotowywania smoothie, dlatego radząc o pokrojeniu na małe kawałki możecie z powodzeniem zastosować ugniatacz do ziemniaków 🙂

smacznego

 

 

 

Dodaj komentarz